Friday, October 14, 2011

Sports Dayyyyyy ;)

 okayokay . back to the story . hari rabu aku dan sapa-2 yang atlet dan AJK pergi ke stadium untuk hari sukan . Haha . alangkah bahagia nya aku pabila hari ya . aku merasakan  hari yalah paling bessssss didunia . akan ku ingat hari-2 itu selamanya :') okay . menjelma hari rabu , aku gementar kerana ini baru pertama kali aku menjadi AJK Hakim Balapan . Yang dipilihh nya adalah  Aku dan tiga sahabat rapatku iaitu Leah , Imaya , Dan Maisarah . pada mulanya , aku berasa runsing kerana aku tidak tahu apa apa . Hahaha . Boleh katakan aku ini bodoh tapi tidak sangat bukan ? :) Aku mula berasa bosan kerana duduk di tepi padang hanya menilai nombor orang . Apabila lama kelamaan aku berasa Gembira . Kerana kawan kawan ku membuat ku ketawa hingga mengaler air mata . Walaupun bunyi nya macam sindir tapi bagi ku itu hanya gurauan . Aku ingin masa diulangi seperti dulu . Dan Ada  seseorang lelaki  memakai baju berwarna biru . Dia memakai nombor M 362 . Aku dan kawan ku suka pada dia .  Tapi malangnya dia disingkirkan kerana dia terlalu gementar . Aku dan Aleeah berasa serba salah . Ada kah ini puncanya dari kami berdua . Ohhh Albert . Maafkan aku dan Aleeah . kami berdua tdak sengaja. Kami ngin berkenalan sahaja . Tidak salah kann ? :) Hari Khamis . Hari sterusnya aku datang lagi ke Stadium .  Tapi pada hari itu tidak menyeronokkan. Akupun tidak tahu kenapa . Hmmm . Sedehh . Pada Petang hari , akut berasa marah . Dan aku tdak tahu kenapa . Aku marah semua . SEemua kawan kawan ku tidak ku peduli . Kawannn . Maafkan aku . Tidak bermaksud ku membuat kau semua begitu :')  hari  jumaat ? Maaf . Aku tidak datang . Aku taku marah aku semakin membara . Aku membuat keputusan ingin dudu sahaja dirumah . Tapi aku sangat rindu kepada jejaka itu >< Albertssssssss ILOVEYOU :D  Okay . sekian sahaja post dari aku . Sekian .

No comments:

Post a Comment