Sunday, October 9, 2011

HEY DUDE !

heyyy , Lamak sik jumpa bahhh . rindurindu ngan kau :* berdebu udah kau ohhh xD Sik tekata lah aku . HAHA . Aku sitok boring . sekda polah papa . Tiap malam aku boleh rasa GILA bab sekda urg texting ;( Saba jak lahhh . Huhhhh >< Tapi ? tidak apa . Aku sik kesah hal suma ya bahhh . :D okayokay . Cita ku kinek mok cita sal pencurik kasut ^^ mok tauk apa sebab ? kay . ku cita . Ari selasa . org PMR ^^ Mekurg dikumpolkan dekat masjid . belajar bersama tek tekonok xD tiba-2 ? Kasut Aleeah ilang . HAHA . dah kasut baru dah ilang . Sian tangga nya :( sakti kau ngan mak aku hoo . Sudah lama bersabar tekkkk . Kantoi arrr . Tapi nya siktauk mekurg tauk nya curik . mok tauk sapa ? namanya C****** HAHAHA . Org tertentu jak tauk bahh ^^ Ingat ? Mata aku ada rah sine-2 xD yerrr . Ucek aku tok . Sikpa-2 . Kau ya nyarik KEPOPULARITI na ehhh . Aku sitok agik MENYAMPAH >< Hahahah ! Sekaper-2 . Ilang geng kau lak bah xD Org mok upp ni lah gaya kannn :D suma nya maok -______- Haahaha . k lah . tok jak . baibai pepsssssss ;)

No comments:

Post a Comment