Saturday, September 17, 2011

coming home from the jurneyyyyyy :D

heyyyy . eee . lamak sik nangga takurg oi . RINDUSANGAT-2 . BAHAHA ! aku sitok enjoy jak kesampey mok melupak takurang . sorryyyyyy . senanya banyak cita ku ngan kau p ku malas mok cerita . panjang ilak . sampey sik pat terrrrkira . HAHA .yer . sa lawak sa aku . sik lawak ni . okay-2 . back to the title up their . kau da nangga atas ya ? da sik ? mun sekda nasib lah -.-' sik lamak gik ya . HAHA . tajuk ku kali tok 'back from the jurney' . aku balit dari penyiasatan . HAHAHHA . sekda papa senanya . balit dari kuching jak . bak kata dak tv cuti-2 malaysia bahhh . yalatek ~ semangat mok beraya . best oiii . sa mok pegi gik sa ku . p malang nya ahey tahun bok dapat . bulan 10 anak buah ku dah pindah kuching suma dahhhh . tinggal aku mama ayah . woo ! sa anak tunggal sa -.-' aku rah sinun nang beshopping jak-3. abis terus duit raya aku . HHAHAHA . ada tinggal sikit gik aku derma rah rumah anak yatim ^^ . okay-2 . times to upload the pic guys :)


see ? best ohh ? HAHA . p mun time malam . huhhh . lagi besttt . meriah lalo upa . banyak dak miak kua . ku gik asa ada kawan neman sama umo aku XD HAHA . kaylahhhh . sampe sitok ajak . mun da masa gik ku updated agik ^^ okay ? ILOVEYOU <3

No comments:

Post a Comment