Saturday, October 22, 2011

Exam Habis , Enjoy pun tiba ;-)

Hi Mr.HUBBY . Alaaaaaaaaaa . Lama dah tak jumpa kann? Rinduuuu . HEHE ! Ada tengok Title atas tuuu ? hehe . Exam dah habisssss . Apa lagi ? Enjoy laaaaaaa  . Aku tak saba tunggu akhir tahun . Hehe ! masa tuh la nak lepak-2 . Tol tak ? Lepak dengan kawan-2 . Hmm. Masa exam tuh , Fulamakk ! Memang susah betol ! Tuhan jer tau . math aku tak pasti la gagal ke tak . Tapi yang penting aku dah sedaya upaya nak buat yang terbaek bukan ? Hehe . kalau math tuh C , Jadi lahh . Asal tak jadi E . ape ? How about Science ? Pai ? yang tuuuuuu aku hentam . Sebab aku tak belaja subjek tuh . science belaja sikit-2 jer . Pai tu ingat dah terer sangat sebab tu tak belaja xD HAHA !  okay la . Sampai sini jer post aku . Malas nak tulis panjang-2 . hehe . bye ;-)

No comments:

Post a Comment