Saturday, October 29, 2011

Hangout With Friends :)

HYEEEE ~ Sekarang aku nak cite pasal hangout . Hari sabtu hari tuhh , Wuuuuu ! Memang bes jalan . Tapitak cukup urg . Huhuh . Sedeh nyer hati kan . Tapi last-2 tuh , Aku dan Maya pun jalan dengan cikgu ^^ Best wooooo/ Pegi GIANT . HAHA ! Bia teserempak dengan cikgu perempuan tapi kitorang cepat-2 lari . HAHA ! Rasa macam mustahil je kann? pastuh , balik dekat Fuckson balik .Pegi-2 , Banyak budak FB . Taknampak muka aku ? Memang laaaaaaa ;) Aku tak jalan sangat masa tuhhh. Letih gila do ! Sedang jalan jalan jalan nak pegi Cafe aku tuh balik , Aikkk ? Terserempak dengan MR. EX la pulaaaaak . Face to Face lagi tuhh . Ya Allah . Tuhan jer tau . Ni la baru First time aku jumpe die .  Tapi die tak pandang aku punnn =______= Takpe la . HAHA ! Yang penting aku bahagia kan ? Aku tau kau dah yang BERPUNYA :) Aku tak kesah sangat . kan ? HEHE ! okay . tuh jer yang aku taipkan . Aku malas la nak tulis panjang-2 . Baibai :)

No comments:

Post a Comment